Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

"Στη δικιά μου καψούρα δε χωράει άλλη υπομονή..."

Γράφει η Μαρία Καρολίδου












Θυμάσαι καλέ μου;; Είχες δικαιολογηθεί, ονομάζοντας όλες αυτές που συναναστρέφεσαι "κοινωνικότητα" και "ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ".

Ξέρεις ποιες λέω;; Αυτές τις κοπέλες που τις κυνηγούσες και τις κυνηγάς ακόμη, για να ανέβει η αυτοεκτίμησή σου.
 
Σαφώς πρέπει να αποδείξεις οτι περνάει η μπογιά σου στους φίλους σου και ιδιαίτερα στον εαυτούλη σου!

Αχ,αχ.... Αυτός ο χαρακτήρας μας τα κάνει όλα.... Ο,τι δηλώσουμε είμαστε! Εσύ δηλώνεις αδύναμος και ξεχνάς οτι και γι'αυτές το ίδιο είσαι... Είσαι στιγμές αδυναμίας!

Για εμένα όμως δεν είσαι και αυτό το ξέρεις! Στο έχω αποδείξει πολλές φορές... Κάπου εδώ πάμε στο "δεδομένο", αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας... Προφανώς για εσένα έχει πιο πολύ αξία η ποικιλία..
 
Στην δικιά μου καψούρα ομως δεν χωράει άλλο αυτή η ανοχή και η υπομονή...
Μάλλον ήρθε η ώρα να θυμηθώ και εγώ τις αδυναμίες μου......!
Τα φιλιά μου!




Μαρία Καρολίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου