Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

"Εμείς που είμαστε θύματα της αγάπης..."

Γράφει η Σέβη Βαρβαρούση












Εσύ!Ναι, εσύ που μ' άφησες να σκεπαστώ αγκαλιά με φθηνά σεντόνια τα περασμένα βράδια.. εσύ.. που μ' άφησες σε άλλα χέρια κρύα, χωρίς αφή, χωρίς βάθος ενώ εγώ είχα στρώσει για σένα τόσα βράδια τριαντάφυλλα να περπατήσεις..

Εγώ που σχεδίαζα στιγμές με μας αγκαλιά.. να σε κοιτάζω ενώ θα κοιμάσαι, να αγγίζω το πρόσωπο σου και να σε κάνω να νιώσεις όλη την αγάπη που έχω μέσα μου όλα αυτά τα χρόνια.. εσύ όμως την σκότωσες..

Ναι, σε σένα μιλάω  που γέμισες ψεύτικες υποσχέσεις τα διψασμένα μου θέλω.. για εσένα που είχα στη ψυχή μου ένα ξεχωριστό χώρο να βρίσκεσαι εκεί χωρίς να τολμήσει να σε πειράξει κανείς..

Εσύ!Με άφησες να χαθώ σε ξένες δανεικές αγκαλιές που δεν πατούσαν με τη δική σου.. που άλλαζα κορμιά και κρεβάτια μόνο και μόνο για να σε ξεχάσω..
να ξεχαστώ για λίγες στιγμές..

Πίστευα θα τα καταφέρω, πως κάτι θα βρεθεί.. μια καρδιά και ένα σώμα να με κάνουν να ζήσω.. Κι όμως! Τόσα χρόνια στριφογυρνούσα σε πολλές αγκαλιές μα καμιά δεν με έκανε να ξεχάσω, καμιά! Μ' ακούς;

Το 'χω πάρει απόφαση πως δεν θα 'ρθεις ποτέ.. και δεν θέλω πια να 'ρθεις.. έχω λερώσει το κορμί μου με αδιάφορους έρωτες.. έτσι έμαθα να ζω πλέον! Με την απουσία σου..

Μόνο με την αγάπη που σου έχω, μ' αυτήν ζω.. εσύ απλά λείπεις.. και ξέρεις δε με πειράζει που δεν ένιωσες το ίδιο, με πειράζει που προσποιήθηκες πως ένιωσες το ίδιο...

Η αγάπη λένε σου αλλάζει τη ζωή προς το καλύτερο.. δεν θα συμφωνήσω! Εγώ νιώθω θύμα της και καταστρέφομαι μέρα με τη μέρα...






Σέβη Βαρβαρούση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου