Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Χρονια πολλα John Li.Συνεντευξη με τον Καστοριανο youtuber.

Διαβαστε την








Τα τελευταια χρονια ξεχωριστη παρουσια στο youtube αποτελει ο Καστοριανος
Youtuber Γιαννης Ηλιοπουλος (John Li) με τα βιντεακια του να σημειωνουν
πολλα views με αποτελεσμα να ειναι δημοφιλης στο νεανικο κοινο.



Θελοντας να τον γνωρισουμε καλυτερα μας παραχωρησε την παρακατω
συνεντευξη:


- Ποσο χρονων εισαι;Απο που εισαι;Τι ταξη πας;

Είμαι 17 χρονών και κατάγομαι απο το Κρανοχώρι Καστοριάς αλλά κατοικώ στην Κολοκυνθού.Πηγαίνω 3η λυκείου στο 3ο ΓΕ.Λ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

-Σου αρεσει το σχολειο;Εισαι απο τους "καλους" μαθητες;Σε ποια σχολη στοχευεις 
να περασεις;

Αν και δεν είμαι τοσο μεγάλος ''φαν'' του σχολείου θέλω να περάσω σε κάποια σχολή που να σχετίζεται με τον κινηματογραφο και γενικά την επεξεργασία εικόνας και ήχου.

-Ποια ειναι τα χομπι σου;

Ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο και αγωνίζομαι στην ομάδα των Γραμμοχωρίων σαν τερματοφύλακας. 

-Πως ξεκινησες να ασχολεισαι με το youtube;Ειχες καποιον αλλο youtuber προτυπο;

Το Youtube το ξεκίνησα αρχικά για πλάκα ανεβάζοντας κάποια βιντεάκια με μπάσκετ και ποδόσφαιρο μαζί με τους φίλους μου και δεν είχα κάποιο πρότυπο στην αρχή.

-Τι σου αρεσει στο youtube;

Στον χώρο του Youtube και γενικά στο ίντερνετ μου αρέσει πολύ η επικοινωνία με άλλα άτομα τα οποία μπορεί να μην γνωρίζω προσωπικά αλλά με την αγάπη που σου δίνουν μέσα από τα λόγια τους σε κάνει να νιώθεις αυτά τα άτομα πιο κοντά σου.

-Βγαζει κανεις ικανοποιητικα λεφτα με τα βιντεακια στο youtube;

Έχω ρωτηθεί αμέτρητες φόρες όσον αφορά τα κέρδη ένας Youtuber δεν βγάζει και πολλά γιατί με τα ελληνικά δεδομένα πληρώνεσαι ανάλογα με τον χρόνο προβολής κάθε βίντεο άρα εαν κάποιος δεν δει ολόκληρο το βίντεο δεν θα υπάρξουν πολλα κέρδη.Και τώρα θα μου πείτε μπορεί ένας Youtuber να έχει σαν βασική δουλειά το Youtube? Φυσικά και όχι γιατί δεν είναι στάνταρ δουλειά οι προβολές και τα κέρδη δεν μένουν ποτέ σταθερά και έτσι δεν μπορεί κανείς να βασιστεί σε αυτή την δουλειά. 

-Απο που εμπνεεσαι για να κανεις τα βιντεακια σου;Και ποιο ηταν το πιο ακραιο 
Challenge που σου ζητησαν να κανεις οι followers σου;

Απο πού εμπνέομαι? Κυρίως από ξένους Youtubers αλλά και μερικές φορές απο τους συνδρομητές μου . Το πιο ακραίοchallenge  που εχω κάνει μέχρι στιγμής είναι ενα βίντεο στο οποίο δοκιμάζω 5 καυτερές πιπεριές σε 1 λεπτό! ΦΩΤΙΑ είχα πάρει !!! 


-Ποια ειναι τα σχεδια σου για τη νεα χρονια;


Τα σχέδια μου για την νέα χρονιά είναι να κάνω κάτι ξεχωριστο και να προσφερω θέαμα στον έξω κόσμο μέσα από την δική μου ματιά !!!


Παρακολουθηστε το νεο του βιντεακι :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου